måndag 18 juni 2012

Framsteg!

Den senaste veckan har varit en sån där vecka då i princip ingenting har gått som planerat. Förutom att jag äntligen gått på semester idag, precis enligt planen. Men jag ger inte upp. Usch nej. Går och lägger mig tidigt och hoppas på att morgondagen blir bättre. 
Imorse var den bra. Sov ut ordentligt, tog en pw före frukost, har hunnit med ett X-antal ärenden. Ikväll blir det gymet. Efter en strulig vecka känns det dock inte som att det finns så värst mycket energi kvar för träning, som tur är brukar energin komma tillbaka som ett brev på posten när jag väl står där ombytt och klar.

Har ju köpt en PWO nu med, för första gången någonsin. Testade den för några dagar sedan, Anabolic Beast heter den, från Star Nutrition. Har fått den varmt rekomenderad av vänner, men jag vill nog testa den några gånger till innan jag yttrar mig om huruvida den "fungerar" eller ej. Första känslan var positiv i alla fall :)

Satte min fot på gymet för första gången någonsin våren 2011, har tyvärr ingen bra bild från den tiden så jag har fixat fram en från 2010 för att visa på att det ju faktiskt hänt något det senaste året. Jag har stora planer för min träning, första steget är att fortsätta växa och bli större ;)



Det går ju åt rätt håll.. 

Arbetsklädd till vänster, powerwalksklädd till höger. 

På inrådan av kollega. Ja, varför inte testa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar