måndag 4 juni 2012

Tackar ödmjukast alla glada där ute som spanat in första dygnet av mitt bloggande, bugar och bockar!

Dagen har varit allt annat än hektisk. Fick för mig att jag skulle köpa en ny dator, vilket jag också kom hem med efter en snabbvisit till Birsta (köpcentrum i närheten av Sundsvall). Mitt enda egentliga krav på kommunikationsmedel är att det inte ska krångla, i det här fallet var ju datorn rosa (!) vilket gjorde valet betydligt enklare. Nog om det. Det blev en dator. Och några möss till ormen. Och lunch, till mig. 

Ballaste datorn i stan.



Träningen den här veckan har blivit lite omstrukturerad, brukar ha rygg- och benpass som 2a pass, men benen har inte riktigt velat samarbeta så jag har inväntat rätt dag för benträning. Idag känns som rätt dag. 
Benpress. Behöver jag säga mer? Min favorit bland benövningar, mest för att jag kan kasta på ordentligt med vikt och samtidigt pressa många reps och många set. 

Laddar med proteinsmoothie inför träning!


Lämnar nya vackra (rosa! I Love It!) datorn och drar mot hårdare tider, gymet väntar. 
Visar upp dagens klädval i en mindre perfekt ljussättning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar