tisdag 26 juni 2012

Workout for the win!

Vaknade upp med ett leende, förkylningen var i princip väck. Synen var fortfarande morgon-suddig när jag krånglade på mig träningskläderna, knäppte igång mp3n och begav mig ut på min efterlängtade före frukost-pw! Det regnade, blåste och var ingen särskild sommarvärme i luften.. men dagar som denna känns sånt som bagateller! Jag bokstavligt talat dansade fram i takten till musiken och bara njöt av att få röra på mig obehindrat igen. Pulsen steg alldeles perfekt, svettdropparna rann och flåset kom igång. Underbar start på morgonen!

Har fått i mig min morgongröt och dagens första mellanmål, det tar verkligen emot att äta när kroppen ställt in sig på någon form av "stand by" dom senaste dagarna med all hosta, snuva och feber. Får pressa i mig maten, för ner ska den om musklerna ska växa.

Det blir en tur till gymet senare med. Min PWO känns bra, den ger ett jäkla tryck och orken glider inte ur kroppen lika fort som tidigare. Det blir snarare tvärtom. Placeboeffekt? Kanske. Men det skiter jag i för det känns riktigt bra! Funkar det i huvudet så ger det resultat på kroppen med ;)

Försökte ta något liknande "formbilder" igår. Till alla er som (eventuellt) är emot underklädesbilder, håll för ögonen. Hade jag haft en tjusig bikini (eller kanske Better Bodies urläckra kläder) hade jag fotat mig i dessa, men nu är inte läget riktigt så. Det blev därför underkläder. Inget naket, något sådant kommer det aldrig heller att bli. Men något i alla fall för att försöka visa hur långt jag kommit inför Beach 2012.

I wanna get bigger.
I'm going to get bigger. 

Vitaminboost under dagarna då förkylningen kändes som värst.
Blåbär, jordgubbar och vaniljkesella.

Frukostgröten! Fiberhavregryn blandas med proteinpulver (100, vaniljsmak).
Toppats med lågkalori äppelmos, bär och kryddor. MUMS!

Formen 120625. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar