söndag 8 juli 2012

Söndag
Före frukost-pw [check]
Frukost, mellanmål, lunch [check]
Gym (rygg och baksida axlar) [check]

Idag rullar det på rätt bra, för ett par timmar sedan klämde jag ur mig att "det här är en sån där mindre produktiv dag..", men riktigt så verkar det ju inte vara. Gav mig ut på pw imorse trots duggregnsvädret, och har fått till ett riktigt bra pass på gymet. Morgonvikten hade faktiskt bara ökat med en hårsmån, löjligt lite jämfört med vad jag Trodde vågen skulle visa. 
Ikväll är det egentligen bara middag planerat.. fisk. Det sägs ju att det ska vara nyttigt. 

Skitväder kl.08:00, men ut på promenad blev det!

Proteingröt med lågkalori äppelmos och bär 

Lite rygg. Det tar sig. La till shrugs och ryggresning på schemat idag.
Snyggaste brännan i stan har jag med ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar