torsdag 23 augusti 2012

Det blev precis som planerat, om inte än bättre! Rygg- och axelpasset gick hur bra som helst, supersetade magträning efteråt då jag kände att energin inte var slut riktigt än. 
Under eftermiddagen blev det pw så nu känner jag allt att jag gjort mitt för idag. 

Införskaffat ny träningsdagbok med. Den jag skrev i tidigare är långt ifrån slut men jag tror jag behöver en "nystart" och det känns som att det här kan vara en bra början på det. 

Nu väntar 4 arbetsdagar.. hoppas kunna klämma in nå fler träningspass. Om jag kan få upp kroppen ur sängen tidigt på lördag och infinna mig på gymet kl.08:00 så borde det funka. Jag har lyckats med det förr ;)

Hoppas ni haft en kanonbra dag allihopa!
Avslutar med några bilder från dagen.

Gymbild numero uno.

Och en till. Man passar ju på när man är ensam i lokalen ;)
Än är jag nog rätt blyg.

Bild från powerwalk

Ut i spåren och röra på sig lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar