tisdag 28 augusti 2012

Lediga dagen har varit fullproppad med skoj! Shopping (inte en enda pryl åt mig själv, den ni!), fixat håret hos bästa frisörn, ett bröst- & armpass tätt följt av tjejkväll med brudarna från jobbet. God mat och god dricka, en toppenkväll!
Inte blev det för sent heller, då kommer det finnas mycket energi kvar imorgon. 

Träningspasset idag gick väll inte helt som jag hade tänkt mig. Hade huvudvärk utan dess like, den gick tametusan inte ens över med alvedon och ipren. Jag gjorde mitt bästa men fick ge mig efter 2 övningar för vardera muskelgrupp. Tänkte återigen göra ett helhjärtat försök att ta mig till gymet tidigt imorgonbitti. Kl.08:30 planerar jag göra entré. Vi får väll se hur det går. 

Det här med att äta mer om dagarna har gått bra i alla fall. Jag äter inte särskilt mycket större portioner, men jag äter oftare. Ett av dom stora plusen är att jag inte hinner bli vrålhungrig inför varje måltid.

Nej.. nu ger jag mig. Dags att krypa till kojs.

Håret, mörkt (nästan svart) och rött. Nyfärgat och tjusigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar