fredag 24 augusti 2012

Pain!

Fruktansvärd träningsvärk i hela överkroppen! Ryggen, magen, obliquerna (snea magmusklerna), axlar och armar bara smärtar. Tänkte att "det saknas lite av den här känslan i benen.." och knatade upp till gymet vid lunch.

Det blev benböj (har aldrig tyckt om denna övning, gillade den än mindre idag, förstår inte ens varför jag ställde mig där), benpress och benspark. Alla med relativt lätta vikter. Hade inget "go" i kroppen, gäspade varannan minut och sträckte något konstigt (muskel?) i vänster lår. Då fick jag nog. Jag gick hem. Somnade. NU är jag pigg! NU skulle jag kunna göra bra ifrån mig på ett benpass! Men NU ska jag till jobbet.. tänkte faktiskt att morgondagen får bli vilodag så kör jag igång igen på söndag.

Ska ta mig nå mellanmål och ila iväg till avdelningen för kvällsjobb.
Om ni ser mig i helgen, krama mig inte! Jag har fruktansvärt mycket träningsvärk! ;D

Det var nog lite så jag tänkte när jag ställde mig där idag.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar