fredag 3 augusti 2012

Ryggen, done and done.

Hemma efter ett bra pass, rygg och baksida axlar blev det idag. Nu är jag hungrig, igen. Dags att äta. Känner mig som en enda stor mat- och sovklocka ibland. 

En sväng ut till skogarna för lite mat och promenad blir nog bra. Lika bra att behålla träningskläderna på. Vad roligt att så många läser vad jag skriver här föresten, tack allihopa! Verkligen roligt :) Om ni kommer på något jag kan skriva om (har inte bloggat länge men har redan idétorka till och från) så får ni gärna höra av er. Annars fortsätter jag i vanlig ordning med det jag känner passar att printa ner för stunden. 

Är det många av er som följer OS tro? Jag är faktiskt inte särskilt intresserad. Men när simningen visas brukar jag slänga ett öga åt TVn. Jag simmade ju själv förut, hann med en del tävlingar. Det kliar lite i kroppen när jag ser dom duktiga simmarna och simmerskorna ge gärnet i bassängen, jag vill också! Kanske borde uppsöka stans simhall lite oftare? Det är dock få banor och många som ska vara i vattnet samtidigt. Det blir trångt och alla simmar i olika takt. Jag vill simma fort, jag har inte tålamod att ligga bakom någon som simmar långsammare än jag så det brukar inte bli så många besök till simhallen.

Ha en fortsatt fin helg allihopa! Det ska jag ha.

Uppvärming, ett par lätta set T-bar rodd.

Full fokus under pauserna.. eller inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar