torsdag 23 augusti 2012

Torsdag!

Kaffe [check]
Frukost [check]
Städa [check]
Mellanmål [coming up]
Rygg och baksida axlar på gymet [Ser fram emot detta]

Ledig idag! Dags att rota fram lite mellanmål och sedan bege sig mot gymet. Tar min sedvanliga kvarg med lite funlight och havregryn. 
Ställde mig på vågen igårmorse. Det kändes som att jag gått upp minst 5kg dom senaste 2 veckorna. 
Vågen visade på +0.2kg. Inte riktigt vad jag hade trott. Ibland känner man sig kanske lite större och "klumpigare" än vanligt ;) Roade mig med att ta några mått samtidigt. Omkretsen kring överarmarna har vuxit med 3cm sedan i våras, känns bra med lite resultat inte bara i styrkan utan även på mått-delen. 

Ser ut att bli fint väder idag, ska se om jag kan tjata med mig någon villig själ ut på pw lite senare. 

Testade kalkonbacon häromdagen. En riktig vinnare!
Ett paket kalkonbacon och 4 stekta ägg. Satt som en smäck!

Nya BODY slank ner i brevinkastet. Tackar tackar!

Gåsip Görl-koppen och jag, en utmärkt kombo på morgonen ;)

Nike är en dumsnäll en, man kan göra precis vad som helst med han
utan att han bryr sig. 

Laddar inför utbildningsstarten! Kl.10:00 den 5/9 drar vi i gång i Umeå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar