måndag 10 september 2012

Benpass from hell!

Bjuder på årets minst smickrande och mest osexiga bild på mig, varsågod! ;D

Slutkörd efter benmos
Man ska fasenimig bli svettig när man tränar hårt! Körde ben idag, kändes som att pulsen var på väg ut genom öronen! Eller nått. Högt tempo, jobbade mig från lite lättare och upp till tyngre vikter.
Benpress, raka marklyft, benpress med ett ben i taget placerat högre upp på plattan (tar jäkla bra på baksida lår) och stående vadpress i smith. Avslutade passet med lite cardio (här är det bara cykel som gäller.. har förkastat både löpband och den där förbaskade trappmaskinen).
Jag brukar ha med både benspark och bencurl, idag kände jag helt enkelt för att göra annat. Jag vill påpeka hur svårt det är att vingla fram i nedförsbacke efter att benen fått en ordentlig omgång. Det hade lika gärna kunnat vara ishalka, jag hade inte märkt någon skillnad.

Satte mig med skolarbetet kl.09:30 imorse. Klockan 13:30 gav jag upp för dagen. Hjärnan kändes som mos så det var lika bra att pausa där, hur intressant det än må vara.

Litteraturen för första kursen.

Vaknade med en Eros mysandes på det här viset imorse <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar