fredag 21 september 2012

Tillbaka på plan!

Förkylningen är nästan helt väck! Har lite lätt morgonsnuva bara. Pytsar på med vitaminer, varje ledig stund hemma har jag tjocksockar på för att hålla mig varm. Jag tror det funkar ;)

Jag har försökt hålla kosten så gott det går, men jag är en sån person som när jag inte rör på mig mer än vardagliga aktiviteter så blir jag inte heller särskilt hungrig. Frukost, lunch, middag och något mellanmål har gått ner, men inte mycket mer än så. Sedan några dagar tillbaka har jag gått tillbaka till min proteinhavregrynsgröt-frukost och försöker få till samtliga mål (6-7 mål/dag).

Var till gymet igår för första gången på 1 vecka, har varit på tok för dunderförkyld för att kunna lyfta mer än kaffekoppen. Och som vanligt efter en längre tids vila hade jag energi så det sprudlade om det! Tanken var att köra "lite lättare, lite fler reps och bara ett par muskelgrupper" för att värma upp kroppen lite.
Men det blev tungt, många set och axlar, bröst och mage. Jag tog ut mig ordentligt, och det kändes helt fantastisk bra!

Nu ska jag se till att äta ordentligt under förmiddagen så jag har lika mycket energi till dagens pass!
Jobbar kväll och sedan långa pass resten av helgen. Men minst ett träningspass till ska jag klämma in.

Ha en kanonfin fredag allihopa!


Äntligen har ICA på bygden förstått att dom ska inhandla Celsius!
Det var banne mig på tiden!
Några burkar, lite motivation och extra C-vitamin 

Dagens motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar