lördag 22 september 2012

Vilodag

Fixat matlådor för 3 dagar, fått i mig frukostgröten och slappat i soffan. En bra start på morgonen det här. Ska iväg och jobba nu snart, 11-21:30. Långpass idag.
Känner av träningsvärk i rygg, axlar, bröst och mage.. tror det kan vara en bra idé att bara jobba på idag och ta nästa träningspass imorgonkväll.

Lite drygt 1 vecka kvar till nästa tripp upp till vackra Umeå, jag ser verkligen fram emot det! Denna gång är det ett gäng olika överläkare från psykiatrin som föreläser, bland annat om suicidologi, missbruk, diagnostik och psykofarmakologi. För att nämna några av dom spännande ämnena!
Sedan studerar jag på hemmaplan fram till januari nästa år.

Det är lördag, jag tycker det känns som onsdag. Kanske för att jag jobbar idag, imorgon och på måndag? ;P

Ha en kanonfin helg allihopa! Roligt att ni blir fler och fler som läser bloggen min, igår slog vi läsarrekord ;) Tusen tack till er alla! <3

Motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar