onsdag 24 oktober 2012

Halloweendags.. och lite vila.

Jag har noterat att det börjar bli kallt ute, har ni gjort det? Bara till att pälsa på sig, jag har inte tid att bli sjuk. 

Har haft vilodag idag. Hann kämpa mig igenom både axlar, biceps, mage och rygg under måndagens och tisdagens pass. Så jag kan väll tycka att det är rätt välförtjänt vila idag ;) 

I helgen blir det till att fira Halloween. Jag ska minsann vara utklädd för första gången på 4 år (tror jag?), får se om jag vågar lägga ut bilder på "resultatet" sedan när det är klart. 

Hoppas ni alla har en riktigt härlig höstdag, själv funderar jag på hur pass tidigt jag ska krypa till kojs. Är redan trött men det känns lite väl tidigt ännu.

Efter måndagens kämparpass!
Trött och slut, men på toppenhumör! :D

I tisdags fick jag inte med mig min sedvanliga
protein-/kolhydratsshake att ta efter träning.
Köpte denna i "baren" på Iron Works, helt OK faktiskt :) 

Höst <3

Motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar