söndag 21 oktober 2012

Morgontrött

Nyvaken. Hade tänkt kliva upp tidigt men 2 nätter utan någon vidare sömn, knappt någon sömn alls, leder lätt till att man ligger kvar i sängen när man väl sover.
Har ännu en period nu när jag sover riktigt dåligt, men jag vet i alla fall vad den beror på. Och jag vet att den kommer vara över till veckan när allt lugnat ned sig. Skönt det.

Fick ut en fystimme på jobbet igår och drog iväg upp på stora sjukhuset till träningslokalen.
Hade bara planerat marklyft, men hade lite tid och energi över efteråt så det blev benpress, benpress med ett ben i taget (där jag flyttar foten på plattan emellanåt för att komma åt musklerna från olika håll) och liggande bencurl. Känner av det i benen idag, så jag är nöjd.

Idag blir det bara jobb, 11-21:30. Ledig måndag och tisdag. Helt otroligt skönt.

Ha en kanonmysig söndag allihopa!

Motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar