onsdag 31 oktober 2012

Överkörd av tåget. Och kanske bussen med.

Inget inlägg på 1 vecka, det har sannerligen sina förklaringar.
Halloweenfirandet i helgen var trevligt, lägger ut en bild här nedan från lördagens partaj ;) Har försökt fokusera på studierna men det går trögt. Hemtentamen är verkligen krånglig, har plockat fram alla böcker jag har om psykiatrisk vård och försöker orientera mig fram till någon form av svar på frågorna. Klurigt, men intressant.

Tränade bröst och biceps igår. Det var evigheter sedan jag körde ett tungt bröstpass, och idag skakar jag i bröstmusklerna så fort jag höjer armarna något högre än midjenivå. Det har alltså tagit ganska bra ;) Hade sällskap på gymet av någon som betyder mycket för mig och som har mycket erfarenhet av träning, stort tack till den personen för all hjälp, och för träningsvärken. Känner mig överkörd... XD

Då jag inte kan röra överkroppen som folk planeras ett benpass idag.
Jobbar sedan torsdag, fredag, lördag och söndag.

Och gissa vad då?
På söndag fyller jag år.

25 bast. Fast jag ser inte en dag äldre ut än 20 ;)

Senaste BODY, som vanligt mycket och intressant läsning :)

Har lagt till magträning 2ggr/vecka. På bilden ses utgångsläget.
Lägger upp en ny bild om några veckor så får vi se om
det blivit nå resultat.. eller snarare om jag skött mig ;)

Jag och en till partyprisse, från lördagens Halloweenfest 

Halloween 2012

Jag vill ha den. Nu. Kostar dyrt. Huva.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar