onsdag 21 november 2012

Axelrehab & axelpass

Min kropp fungerar igen! Träningsvärken har nästan gett med sig helt, idag planeras det för ett ordentligt axelpass, tänkte slänga in en del mage med.
Appropå det, igårkväll hade jag axelrehab här hemma. Körde rotatorkuff-övningar med lätta hantlar, har lite problem med baksida höger axel och måste försöka rätta till det så det inte blir värre.
Har kikat runt efter bra massörer med, är verkligen i behov av både massage och kotknäckning.

Dagen ser ut som följer;

Mellanmål
Träning
Lunch
Jobb 15:30-21:30 

Yes. Ungefär så. Det blir nog en riktigt bra dag idag.


Myskväll med nya BODY igår efter mitt axelrehab

Tänkte testa på dessa nu i dagarna, någon som
har provat?

Jag har fastnat i mitt lax-mönster, igen.
Nu kommer jag äta mig less på lax, igen.

Motivationsbild




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar