tisdag 27 november 2012

Festligheter på G

Nyss hemkommen från arbetsdagen. Ikväll blir det efterlängtad premiär för jobbets version av "Halv åtta hos mig"! Vi är 6 pers från avdelningen som ska tävla om vem som är bästa kocken/värden/värdinnan och ikväll börjas det hos "M" som säger sig ska köra på med indiskt tema. Spännande! Har börjat spåna på vad jag ska bjussa på när det är min tur, har varmrätten klar i alla fall :) 

Det blev en bra träningsvecka förra veckan trots febern. Hann med 4 pass (dvs alla som var planerade) och tjommade iväg till gymet igår efter jobbet för mitt  "rygg- och baksida axlar"-pass. 
Var och hämtade ut mitt paket från Gymgrossisten med, med min Gainer och Night-Pro. Blir spännande att se om det kan bli någon förändring i resultaten. 

Ledig imorgon. Träning och plugg står på schemat. Imorgon kväll bär det av på roligheter med kollegorna igen då vi drar ut på restaurang och käkar middag, men imorgon blir vi ett större gäng. 

Nu ska jag mysa på med lillgrabben (Nike) som vare och skadat ena baktassen igår. Blod och haltande, huvaligen. Jag blir så fånig när något av mina djur mår dåligt eller blir skadade. Riktigt sådär "mammig".. Men det är nog en bra egenskap. 

Nike för nästan precis 1 år sedan, bara 3 månader gammal <3

Motivationsbild


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar