torsdag 22 november 2012

Fortsatt soffläge

Kaffe. Bok. Soffläge.
Funderar på att äta frukost snart men är inte riktigt sugen på något. Det hör liksom till när man blir sjuk. Ska göra mig något stadigt att äta, tänkte göra nå riktigt gott och efterlängtat.. kanske steka på lite ägg (brukar för det mesta koka) och kalkonbacon till. Det är minsann en lyxfrukost. Jag har blåbär med, borde ju äta dom.. kan man få till det på nå bra vis? Blåbärsmjölk kanske?

Känner av axlarna och triceps lite från igår, men inte så mycket ännu. Vill så gärna knata iväg upp på gymet och ta itu med mitt bröst- och bicepspass men man ska inte träna när man är dålig. Attans.


..... jag tar tillbaka det jag skrev om att jag inte kände av axlarna så mycket. Idag funkar inga "över axelhöjd"-rörelser. Bra jobbat av mig igår. Det kanske ger resultat detta?


Har bestämt mig för att prova Gainer.. och Night-Pro.
Blir spännande detta. 

Motivationsbild


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar