söndag 11 november 2012

PW och gym, bra kämpat

Myser på i soffan med lite mörk choklad (ingen favorit, men gott ibland) och kikar TV.
Klockan 20:00 på 1:an ska jag heja fram släkten till seger i Allt för Sverige. Japp, Vernon är en släkting på min pappas sida, så spännande! :)

Tro det eller ej men jag var faktiskt ut på PW idag, trots vädret. För första gången på rätt länge.. har inte haft någon motivation till att promenera men idag fick jag en "knuff i arslet" och begav mig ut. Högt tempo och nästan enbart uppförsbacke. Hög puls, svett och nära till tårar.
Gymat hårt idag dessutom, körde på med fler reps och lättare vikt. Känner hur gärna jag vill krypa upp i vikterna men måste ha en period av detta nu så att kroppen får en smärre chock. Men det gick bra idag, är riktigt nöjd med min insats.
Appropå röra på sig, jag var och bowlade igår med någon som står mig mycket nära. Jag är ingen bowlingmästare men fick faktiskt till några ordentligt träffar, och en jäkla träningsvärk i bowlingarmen :P


Jag är trött idag.. blir nog tidig säng efter TV-tittandet. Ska upp tidigt imorgon, tvätt står på schemat och ett bröst- & bicepspass på gymet innan det är dags för jobb kl.15:30.


Shoppat loss på köksgrejer ;)
Ja jag vet. Jag har en rosa-period.

Kvarg. Ett vinnande koncept.

Fin-kusin med Eros <3

Fick jättefin present av faster, farmor och kusin idag.
En massa ostar och choklad dessutom men som hamnat
i kylen innan kortet togs.

En vacker orkidé av farmor <3



Godaste laxen med godaste salladen till!
Laxfilé i ugn, med en röra ovanpå av hackade naturella cashewnötter och sweet n' sour-sås. 

PW i tråkvädret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar