måndag 19 november 2012

Välförtjänt vila efter en hård vecka

Sådärja! Igår jobbade jag mig igenom dag 7 av 7 på rad och idag får jag äntligen min välförtjänta vila! Och lite imorgon, och lite på onsdag. Men det kändes i kroppen när jag vaknade att veckan som gått har varit riktigt tuff. Jag var inte pigg någonstans.

Trots jobb och plugg varje dag har jag hunnit med 3 träningspass, dvs. samtliga inplanerade, även om dom blev lite omstrukturerade.
Igår klämde jag in ett kortare pass på lunchen. Tidspressen resulterade i benböj i smith och cykel.
Jag avskyr benböj. Det är det värsta jag vet på gymet. Men det fanns inte så mycket att välja på igår, det stod mellan benböjen och utfall, utfall kändes inte heller lockande så det blev böjen. Det är en bra övning, den tar bra på rätt ställen, det håller jag med om. Jag har träningsvärk som heter duga idag och det är nog inte endast tack vare cyklandet. Men jag finner ingen glädje i det när jag står där och går upp och ned med stången.. ingen som helst glädje. Det är helt enkelt inte min typ av övning.

Jag har hållt mina måltider rätt bra under den gågna veckan faktiskt, så det var en skräckblandad förtjusning som sög genom kroppen när jag ställde mig på vågen imorse.
+0,5kg. Jäkla bra. Hoppas det går åt rätt håll. Nu vet jag åtminstone En till anledning till att vikten kan ligga lite högre i dagsläget, så jag väntar någon vecka och kikar igen ;)

En promenad i det fina vädret kanske?

Är ute efter nya träningsskor.. tänkte kika efter dessa på stan :)

Kanske min framtida arbetsplats? Fast jag trivs ruskigt bra på min nuvarande ^^

Strutsjäkelen sneglar fram på personalkylen..

Man får vara på sin vakt.

Trampar vidare.. från gårdagens cykling.

Godaste matlådan! Passar bra för hårda träningsdagar då den innehåller
massor med kolhydrater, protein och en del fett :D
Ja det finns lite grönt där i med. Det ska ju vara bra.. har man hört.

Jobbar vidare med bredden.
Fortfarande svårt att fotografera ryggen,
man får som vrida sig så förbannat för att
kunna få till en bra bild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar