tisdag 11 december 2012

Ensam hemma-kväll

Så otroligt trött idag.. jobbat 7-16, varit på diverse ärenden under eftermiddagen, lämnat blod på Blodcentralen, lagat latmansmiddag (grillad kyckling och rotfrukter i ugn) och nyss njutit av kvällsgott.. fruktsallad med mango, kiwi och cantaloupmelon.

Njuter lite av att ha en "ensam hemma"-kväll, man behöver ha det ibland med för att bara kunna rå om sig själv. Jag är en sån person som kräver sitt space, min ensamma "fria" tid. Får jag inte den blir jag mindre rolig att ha att göra med ;) Lika mindre rolig som jag blir när jag är hungrig.

Har för övrigt haft vilodag idag. Kör på igen enligt planerat imorgon, vet dock inte riktigt vart jag ska gå och träna. Både positivt och negativt det där med att ha flera gym att välja på ;)

Sprang föresten på en av mina förebilder på gymet häromdagen, en man som alla inom fitness- och byggarbranchen borde känna till, Anders Graneheim (klicka på namnet vet ja). En trevlig och glad prick, man får som lite extra "boost" när han är i lokalen. Vet inte riktigt varför. Men det är bra i alla fall.

Det blir nog tidig säng ikväll om jag ska orka med ännu en arbetsdag imorgon. Ledig torsdag, längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar