fredag 7 december 2012

Fredagsmys!

Vilken dag. Det känns så ovanligt att vara ledig.
Skickade in min rapport kl.13:30, så där gick startskottet för min lediga helg. Har städat, handlat och lagat godaste middagen, har hört att det är uppskattat när man har middagssällskap ;)

Ikväll korkar jag upp en whisky. Eller Jäger. Eller någon likör. Vi tänkte testa på det där med fredagsmys här hemma. Kanske blir ett varmt bad med nya skrubben med. Åh.. drömmer mig bort lite.

Taggar på inför imorgon, det blir fika hos finaste J, hon och hennes man har precis fått deras 2a barn så nu har jag två skitungar att gosa på där borta! Det kan inte bli mycket bättre!
Efter fikat far vi (nu har ni börjat undra vilka "vi" är?) ut till min mor och mina bröder för middag. På kvällen, eller tidigare på förmiddagen, blir det träning.



Önskar er en lika mysig kväll som jag kommer att ha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar