torsdag 13 december 2012

Julshopping

Det blev faktiskt både engagemang i hemma-grejset igår, OCH träning! Ett sent pass på gymet men det blev i alla fall av. Mellan 21-22:00 pressade jag både axlar och triceps, kändes riktigt bra efteråt.

Har fikat och julhandlat på stan idag med finaste vännen S, det var längesedan vi sågs så vi hade mycket att ta igen. Har inhandlat nästan alla julklappar nu, har bara till brorsorna kvar.

Ikväll blir det hemmamys.
Imorgon blir det träning kl.08 i sjukhusets träningslokal, därefter ska jag träffa handkirurgen för bedömning. Hoppas vi strävar efter samma mål. Han är bra duktig i alla fall, den kirurgen. Han gjorde ett bra jobb när jag opererades i Umeå förra året, och jag slår vad om att han gör ett lika bra jobb om det blir ännu en operation.
Handen gör så ont om dagarna nu att jag till och med tappar saker som jag håller i när den ilande smärtan blir som värst. Det gör så ONT! I ren frustration slog jag in handen i en vägg häromdagen när det gjorde som ondast, utan att riktigt hinna tänka till före, det gjorde så ont. Smärtan går inte att beskriva. Hoppas kirurgen finner en lösning som kan hjälpa.. om så bara lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar