fredag 21 december 2012

Kämparglöden!

Magen skriker! Aptiten har kommit tillbaka! Det blev frukost x2, mellanmål x2 och lunch, och trots detta är jag kalashungrig 2 timmar efter senaste måltiden. Helt otroligt skönt att ha fått tillbaka min älskade aptit! Det blir hemmagjorda hamburgare idag, jag njuter av det här med egen kock i hemmet.. jag är ju ingen person som älskar att laga mat själv ;) 
Har under dagen känt hur livet kommer tillbaka efter den jobbiga veckan, mina kollegor är fantastiska och har muntrat upp mig hela dagen med en massa tokiga påhitt. Ikväll blir det bio. Underbart.

Laddar för träningspass imorgon, tänkte dra igång vid lunch efter sista julshoppingen på förmiddagen. Kvällen spenderas hos pappa och hans sambo tillsammans med brorsorna och ena broderns flickvän. Natten spenderas på avdelningen, har tagit på mig ett extrapass (blir ju läskigt bra betalt, ersättning enligt kval, på en helg, och natt dessutom). Sedan upp på söndag, träna och bege sig mot Njurunda. Jobbar julaftonskväll men dagen får jag med mysiga familjen i alla fall. 

Det känns bra nu! Jag ler, skrattar och känner mig piggare. Härligt!

Bjuder på ännu en motivationsbild. Ni gör det bra allihopa, fortsätt kämpa hårt och avsluta året med stil så går vi in i 2013 med nya tag och nyeldad kämparglöd!


Motivationsbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar