söndag 23 december 2012

Mitt i natta

Nattjobb. Lugnt på fronten, tur det då man är lite trött nu kl.03:30. Slutar 07:15, då är det hem till sängen och mysNike.
Det hanns inte med något träningspass idag (eller ja, nu blir det väll "igår"), julshoppingen som skulle gå fort drog ut på tiden. Kl.14 var jag klar, det blev 4 långa timmar. Bara hem, duscha och byta om, och dra iväg upp till pappa på julmiddag. Sedan hem, däcka i 2 timmar och vidare mot jobbet.
Får ta en överkropps-genomkörare när jag vaknat i eftermiddag istället. Då ska jag bara städa undan lite hemma, packa ihop lite kläder och fara till Njurunda för övernattning. Det hinns allt med ett pass där emellan.

Hoppas ni sover gott allihopa. Jag kanske ringer och väcker er om en stund, om det inte dyker upp något här såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar