onsdag 12 december 2012

Onsdagkväll

Sååå trött...! Lediga dagen imorgon är mer än välkommen! Har städat och plockat ända sedan jag kom hem, satte mig nyss i soffan och känner hur ögonen nästan slår igen.

Vet inte riktigt hur resten av kvällen kommer se ut. Det kommer hända en del här hemma som jag borde engagera mig i, samtidigt som jag vill iväg och träna. Har dock ätit lite för dåligt idag.. det var på tok för mycket att göra på jobbet för att hinna med allt. Det blev frukost x2, mellanmål x2 och lunch, har nyss ätit middag. Men det känns som att det varit för lite för dagen. Kanske en lättare middag till så kommer jag igång?


Nu ska jag mysa ner mig med en skål kvarg.. kanske kika på någon serie på datorn och bara slappa en stund innan jag beslutar mig för kvällens aktivitet :P

Egengjorda armband, ett på beställning till S och det andra med namn
är till mormor som jag och mamma besöker till veckan <3

Gårdagskvällens (superhärliga) fruktsallad!

Som tack för blodet mitt på Blodcentralen. Najs.

Från i förrgår, det börjar bli "bula" på låren med ;) 

Hittat julklappar till mig själv.
Elefanttavlor <3 Vill ha!

Motivationsbild


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar