lördag 1 december 2012

Snö och ryggpass

S N Ö!
Nu har den äntligen kommit! All snö! Ja okej.. det har småsnöat lite till och från sedan början av november men Nu har den kommit på riktigt!

Klev upp 06 imorse (utan väckarklocka!) och gjorde iordning frukost. Laddade kroppen inför ett morgonpass på gymet. När jag öppnade ytterdörren tog det tvärstopp. Det var en vägg med snö utanför.
Plumsade uppför backen till träningslokalen, körde på stenhårt 1 timme, plumsade tillbaka hem och har dansat runt ett par varv i lägenheten till Green Day medans jag klunkar i mig min gainer. Mys-morgon!

Dags att hoppa in i duschen. Jobbar 11-21:30, om det finns möjlighet tar jag ut en fystimme och cyklar så träningskläderna ska packas ner.


Ha en kanonfin lördag allihopa, njut av det vackra vinterlandskapet! :)
Nedan följer en mindre bildbomb.

Jag tycker inte om kylan, men snön är underbar

Vinterlandskap

Nike är inte lika förtjust i snön. 10 minuter spenderade
han utomhus på morgonen. Blött och kallt.


Morgonpass tillhör favoriterna.
Dock är det sällan jag tar mig upp och tränar tidigt.
Om jag inte absolut måste.. 

Rundar av passet med sittande kabelrodd. Trött och slut. 

Frukosten bestående av lättkvarg blandad med lättyoghurt + havregryn och russin.
Inte att förglömma ett par kokta ägg ^^

En sån där bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar