måndag 10 december 2012

Vitaminbombar och taggar för rygg

Det passar ju verkligen perfekt att bli småförkyld såhär efter en långledig helg. Toppen :P
Började dagen med snuva.. har vitaminkurerat mig och druckit varmt, tänkte försöka få detta att passera så fort som möjligt.
Har börjat med min grötfrukost igen, har svårt att äta eller dricka varmt tidigt på morgonen så jag tar detta dom dagar jag är ledig eller börjar jobba tidigast kl.11. Kl.07 får det bli något "lättare" hemma och sedan frukost som vanligt på jobbet.

Det blev ett sent träningspass igår. Tur jag hade sällskap som pushar på lite, vi kom iväg till Bosvedjans gym kl.21:15, lokalen stänger kl.22 så vi fick vara effektiva. Jag hade endast triceps kvar från veckan som gått så det blev ett armpass med både biceps och triceps. Började lite smått att smyga över på tyngre vikt i sista setet och gjorde färre reps.

Tvättar nu fram till kl.11, skulle ha mött upp studiekamraterna för plugg men det kom annat i vägen.. men så blir det ibland. Då får man ta det hemifrån istället. Ska iväg för ett ryggpass nu vid lunch, sedan jobb 15:30-21:30.

Den här veckan blir lång. Jobbar alla dagar utom torsdag. Ska peta in både plugg och träning mellan varven.
Nästa vecka blir lite annorlunda. Reser iväg med mor söderut, ner till Norrköping på måndag och kommer hem igen på torsdag (som planen är nu), har fått ta ledigt från jobbet för särskild angelägenhet. Missar handledningen i plugget på torsdag med, men kursansvarige sa att det är lugna puckar. Jobbar sedan fredag, första och sista arbetsdagen den veckan. Ledig lördag & söndag, jobbar julaftonskvällen och är ledig sedan tisdag & onsdag. Annorlunda veckor på G.


På fredag ska jag träffa handkirurgen med. Nervös.
Ska strax plocka in tvätten, håva i mig förmiddagsmellanmålet och sedan packa väskan mot gymet.
Ryggpass, och det ska bli ett riktigt bra pass.

Nöjd med gårdagsgröten. Med jordgubbsprotein i blev den läckert rosa ;)
Imorse blev det vanlig gröt med protein på sidan av.
Bombade med blåbär och apelsin.. vill inte vara förkyld!

Slömissar.
På köksbordet. 1½ år med vattenduschar m.m. helt utan resultat.
Kanske försöka på nytt?

"Barnvaktar" ett vattenfall åt mor <3
Från Partylite såklart, som mor säljer för på sin fritid.

Larissa från stå för dagens
Motivationsbild <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar