tisdag 22 januari 2013

Energiknippe of the year

Det glädjer mig att vågen visar på bra siffror trots att jag ätit sämre den senaste veckan ;)
Både igår och idag har kosten legat på topp! Så skönt att komma tillbaka till vardagen!

Fick till ett otroligt bra pass idag, rygg och baksida axlar stod på schemat men jag la även till lite mage.
Fullproppad med energi, ville inte sluta ens när musklerna sa ifrån! Hade det inte varit för att jag haft en tid att passa så hade jag nog varit kvar där till nu..
Det dök in ett par kända ansikten på gymet idag, såna människor som gör en glad bara av att finnas i rummet. Vi hejar bara på varandra, växlar några ord då och då och utbyter träningstips. Det är ett litet gym vi har här i bostadsområdet, man känner igen varandra när man möts i lokalen. Det känns som en trygghet. Jag blir lugn och glad och kan lägga all fokus på just min egen träning. En känsla som är svår att beskriva.

Tiden bara flög förbi, insåg plötsligt att jag hade 35min på mig att komma hem, äta och duscha innan det var dags för skolarbete online med kurskamraterna. Jädrans, bara att packa ihop sig och knata hemöver. Jag som skulle cykla efter passet..


Men det här gjorde min dag. 1h och 20min med vikterna, det räckte för att mitt humör ska vara på topp resten av dagen.

Underbart!

Nya köksstolar från farmor <3
Och Nike på bordet. Kattskrälle ;P

Med den här gosgubben är man aldrig ensam hemma <3 

Städat ut julen, äntligen.

På G till gymet <3

Nya BODY och kvarg. Perfekt eftermiddag.

Dagens bedrift. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar