torsdag 10 januari 2013

Jävlaskitisvinterhelvete. 
Gjorde århundrates tjusigaste vurpa när jag klev av bussen nu vid 15-tiden. När dörrarna öppnades såg jag inget annat än blank-is så jag förstod att loppet redan var kört. Ett steg hann jag med, sedan fick knäna varsin smäll. Kan inte stötta på vänster ben, höger klarade sig rätt bra men vänster tog största smällen. Sjukskriven imorgon, får se om benet blir bättre så jag kan vara tillbaka på jobbet på lördag åtminstone. 

Jäkla skit. Men det är i såna här lägen man märker hur förstörd skallen är av livsstilen. 
"Tur att veckans benpass redan är avklarat.." tänkte jag när jag stapplade hemöver. 

Ja, benpasset gick sådär. Hade inget som helst tryck i någon av övningarna kände jag. 
Det blev ett enkelt upplägg med benpress, benspark, bencurl och vadpress. Tröttade ut benen ordentligt med ett par set lättare vikt i både benspark och bencurl på slutet, körde på med reps tills jag inte orkade ett enda ett till. 

Fan då. Skit-is. Det enda som är bra med vintern är att det är vackert med all snö (men det är det tamesjutton med grönskan på sommaren med) och att man kan köra skoter.
Just nu har jag svårt att hitta något mer som skulle vara positivt med den här årstiden ;P 

Jahapp. Vila ikväll då med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar