måndag 14 januari 2013

Laddar för Ume!

Så var arbetshelgen äntligen över. Far till Umeå imorgon för seminarier och kursavslutning, på fredag har vi introduktion till nya kursen och start av T2 av totalt 4, dvs. termin 2 av 4. Härligt.
Jag älskar Umeå, har alltid gjort. Skulle kunna flytta dit! Dialekten är mysig, stan är vacker, människorna är trevliga.. Det blir kul att fara uppöver igen. Kommer hem till Sundsvall på fredagkväll.

Det blev totalt 5 styrkepass under förra veckan. Det sista igår, bröst och triceps. Har läskigt god träningsvärk idag.
Ätit bra har jag gjort med, bra jobbat av mig.

Ja förra veckan blev riktigt bra över huvudtaget faktiskt.
Tog mig igenom en 6 dagars arbetsvecka + 2 examinationsrapporter som skrevs och skickades in + 1 sjukskrivningsdag för knäna + 5 styrkepass. En riktigt hård vecka men det visar lite på att man hinner med mycket trots fullt schema bara man planerar och prioriterar. Jag är nöjd.

Nu ska jag mysa framför TVn och bara njuta av en ledig kväll.

Från söndagens bröst- & tricepspass

Dålig bild, men det börjar smyga fram lite konturer på axlarna nu ..
äntligen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar