torsdag 24 januari 2013

Nyss hemkommen från Area 51 "Halv åtta hos mig". För er nya läsare så jobbar jag på avd.51 (PIVA, psykiatrisk intensivvårdsavdelning) och vi har påbörjat vår egen version av det populära TV-programmet "Halv åtta hos mig". Vi är 6st från avdelningen som turas om att ha 3 rätters middag hemma med allt vad det innebär under en kväll, t.ex. rundtur i bostaden, middag (såklart), drinkar, sällskapsspel m.m.
Ikväll var vi hos E som ju körde med jämtländskt tema (jag skrev norrländskt tidigare, my bad..), riktigt god mat och en väldigt trevlig kväll! Tack finaste E, nu är det snart min tur att visa vad jag går för. Börjar bli nervös ;D

Dags för sängen. Tänkte försöka göra något vettigt av dagen imorgon fram till jobbet som börjar kl.15:30 ;)

Från kvällens partaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar