tisdag 1 januari 2013

Rivstart på året. Eller?

Första dagen på det nya året då, och jag inleder med frukost och en tur till jobbet. Jobbar 11-21:30 idag så det blir inte så mycket mer än så. 

Gårdagskvällen blev lyckad! God mat, trevligt sällskap och en lagomt sen kväll. Kom i säng strax efter kl.01, tänkte att jag nog behöver mina timmars sömn om jag ska orka med långpass. Jobbar ju 7-17 imorgon så jag kommer inte hinna mer än hem och blunda så är det dags att kliva upp igen. 

Jag har då aldrig varit med om att en katt varit så nyfiken på raketer förr. Nike satt i fönstret och var helt förtrollad av alla färger och allt sprakande på himlen. Jag skjuter aldrig raketer själv, men är inte den som gnäller när andra på festen skickar iväg sitt dunder. 

Dags att göra sig klar och bege sig då. Hoppas ni alla får en härlig första dag på 2013! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar