torsdag 28 mars 2013

Färdigtentad och färdigtränad.

Tentan kändes helt OK, hoppas på G i alla fall, som max kan man få VG på denna 8 timmar långa tenta från h*vetet. Usch. Hoppas verkligen på godkänt. Ska försöka koppla bort den nu och kämpa mig igenom mina uppgifter som ska in före nästa resa till Umeå. 

Slängde i mig alldeles för mycket mat direkt efter tentan, var kalashungrig trots att jag fått i mig mina mellanmål med kvarg och havregryn. Låg i matkoma på soffan en stund och kikade på senaste avsnittet av The Walking Dead, en av mina favoritserier. Blir jag inte gift "på hemmaplan" så får jag uppsöka Daryl tror jag och tråna efter honom ;) 

Körde på med rygg, baksida axlar och mage idag. 1½ timme i gymet som bara flög iväg. Hade så mycket energi att det hade räckt till ett pass till, kände mig aldrig riktigt klar trots att musklerna gav vika på slutet. Försöker hitta en bra arbetsvikt igen efter uppehållet så i vissa övningar blir det fler reps tills jag hittat den vikt jag kör 6-8 reps på. Det har gått ganska bra ändå. Fick ju skämmas i kabelrodden dock, upp i 15 reps i första setet. Hur tänkte jag med vikten där? XP Well.. kom ner till mina 8 till slut.

Ryggpassen är faktiskt dom passen jag tycker om mest, tro det eller ej. Vet inte riktigt om det finns någon muskelgrupp jag inte tycker om att träna.. har ju till och med kommit igång rätt bra med bröstträningen ;) Det känns tryggare nu när jag har stöttning vissa pass <3 

Ikväll ska jag ta ett välförtjänt bad.. åtminstone en varm dusch och försöka lägga mig i tid. Sista arbetsdagen innan helgledigt imorgon. 

Daryl från The Walking Dead, vi får se vad framtiden bjuder på ;) 


Dagens omgång. Som sagt, högreps i vissa övningar men det går åt rätt håll.
Nästa vecka har jag nog fått ordning på det :)


Tentamen.. skitjobbig och skittråkig. Men jag lärde mig lite nytt i alla fall. 

Lotus bevakar Väs vid matningen. 

En Tessan från dagens pass. 

Mitt hjärta och tillika träningspartner vissa pass, i full gång med
en av alla saker han är duktig på, att fixa mat ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar