fredag 29 mars 2013

"Göra vad man vill"-fredag

Efter en väldigt behaglig och trevlig dag på jobbet begav jag mig iväg till Birsta. Kände för lite ny inredning hemma. Tog en fika på IKEA, strosade runt och handlade lite smått och gott.

Idag har jag haft en "göra precis vad jag vill"-dag. Inte styrts av några tider andra än arbetstiderna.
Ikväll blir det gym, till en början. Vet inte riktigt än vad jag ska hitta på utöver det. Men helgen kommer spenderas med familj och släkt, lite mysigt påskfirande.

Det blir tråkmiddag idag. Tänkte inte ens skriva vad det blir XP Huva. Tycker det kan ta och bli lördag någon gång så jag får en bra anledning till att laga vettig mat.


Lotus nyfiken på nya växthuset med nyodlade frön.

Ny matta och nya soffkuddar <3

Hittade tjusiga tavlor som jag inte kunde hålla tassarna borta ifrån <3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar