tisdag 26 mars 2013

Några rader till

Sådärja! Städat och gjort fint hemmavid. Gjort upp lite småplaner för påskhelgen, bl.a. en tripp ner till Näsviken för att hälsa på släkten.
Vidare idag blir det matshopping, gymträning, ett besök hos far och förmodligen lite slappa i solen.
Jobbar 11-21:30 imorgon, har hemtenta på torsdag mellan 8-16, jobb dagtid på fredag sedan ledig lördag och söndag. Ser ut att bli en rätt bra vecka.

Jo just det, far till Umeå snart igen. Vi startar (vad jag misstänker är) sista kursen den 8/4, så söndag 7/4 sätter jag mig på tåget upp till vackra Umeå igen. Kanske ska göra ett eller två besök på IKSU igen?

17/4 har jag tid för handoperation som sagt, så det gäller att ligga i med träningen och bara njuta av den tid som är kvar, sedan blir det några veckors träningsuppehåll. Efter förra operationen kom jag igång lite smått igen efter ca 3 veckor då gipset skulle tas bort. Nu ska gipset vara på 4-6 veckor då det är en större operation.



Har som tappat lite motivation till bloggandet.. har idétorka. Om någon kommer på något spännande jag kan skriva om, eller som ni vill veta om och tror att jag kan svara på så är ni välkomna med förslag.
Återigen tack till alla er som läser min blogg, kunde inte ana att det skulle bli så många :) Kram på er!

Mitt lilla drakträd har fått lite finare grön färg på bladen sedan hemresan.
Visst har jag httat en passande kruka? ;) 

Klippte och färgade håret i torsdags, här är resultatet.
Observera solbrännan på axlarna ;D

Nike och Lotus är slökatter <3


Testade något som inte kunde vara gott, men som faktiskt var det!
Rekomenderas!

Lallar runt hemma idag i myskläder och stökar på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar