onsdag 3 april 2013

Finbrev direkt i lådan

Flydde skolarbetet efter att ha skrivit knappt 1 sida.. så otroligt tråkig rapport och jag har ingen motivation. Fick dock lite mer motivation när jag kom hem från gymet, hade fått brev från Umeå Universitet med ett kursbevis, något sådant fick vi minsann aldrig från MittUniversitetet när jag läste till syrra. Från kursen "Psykiatrisk omvårdnad och socialpsykiatri", roligt roligt. Hade velat ha från kursen "Psykiatrisk diagnostik och behandling" där jag fick maxbetyg och ett gratulationsmail från kursansvarige ;) Aja. Det kommer kanske det också.

Pallrade mig upp till gymet som sagt. Inga problem idag, motivationen var på topp (kanske för att det stod rygg på schemat, favoritpasset) och PWOn gjorde sitt i kroppen. Det blev rygg, baksida axlar och mage precis som förra veckan. Långt pass idag dock, 1½ timme. Brukar nöja mig med 1h men det drog ut på tiden idag.. hade kunnat hålla igång en timme till men fick hejda mig själv och bege mig hemöver.

Tror det får bli en härlig varm dusch och sedan fortsätta med (tråk)rapporten.

även bästa tipset för att bygga på ;) 

Dagens :)

Titta vad jag har fått för supercharmig bild på världens sötaste
lilla grabb då! <3 Världens finaste J skickat bild på världens finaste N ;)
Man kan inte annat än bli kär <3

Mongo.

Lotus hjälper matte med skolarbetet...?

Kändes ju som lite speciellt att få hem ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar