måndag 15 april 2013

Måndagkväll.
Efter en snurrig men bra helg har det lyckats bli måndagkväll.
Jag hade en bra fredag. Körde bröst på gymet och fick besök på kvällen av världens bästa M, verkligen skönt att träffa honom igen. Lördag spenderade jag med Erika, filmkväll och bara massa mys! Efter ett ordentligt benpass (med personbästa i både benpress, raka marklyft, benspark och vadpress!) blev det tjejkväll med Erika och R <3

Jobbat idag, som sagt. 11-21:30. For till jobbet redan vid 09 för att plugga så det känns verkligen som att jag spenderat hela min vakna tid där. Starke och snälle H avsatte lite kvalitetstid av sin lediga dag för att stötta mig i bänkpressen på lunchen, tusen tack till honom! :) Det var väldigt mycket värt, synd bara att det kommer ta ett tag nu innan jag får köra vidare.

Japp. Jobbar 07-16:30 imorgon. Sista dagen på länge om allt går som det ska på onsdag. På kvällen blir det gym och tvätt. Hade varit härligt med lite gymsällskap sådär sista omgången inför onsdagens bravader.. den som vill haka på är välkommen att smsa eller maila! Tänkte faktiskt kliva upp kalastidigt på onsdag, om jag känner för det då eller om jag ens lyckats somna natten mot onsdag, och köra ett markpass.


Klockan 10:00 på onsdag är det dags. Äntligen.

Småstadsliv 4, lördagsmys!

MysNike och MysLotus <3

Kämpar vidare med benpressen.. närmar mig årets mål med stormsteg.

Erikas goshundar <3

Pausar till det emellanåt under benpasset. 

Från dagens omgång med H, Landstingsbrallorna fick duga
tillsammans med träningslinnet.

Fina kollegan C hade dukat upp tjusigt åt personalen ikväll :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar