onsdag 3 april 2013

Underbaraledigaonsdag! Oh yes!

Ledig onsdag och börjar inte förrän 15:30 imorgon. Tänkte försöka ta itu med lite skoluppgifter och traska iväg till veckans 2a pass under dagen. Eventuellt blir detta en sån där dag med 2 träningspass. Ett lunch- och ett kvällspass. 

Förra veckan fick jag ihop det rätt bra;
4 ordinarie pass och 2 "bonus-göra vad jag vill"-pass 1) Ben   2) Bröst & Axlar   3) Rygg, Baksida Axlar & Mage   4) Armar   5) Marklyft & Mage   6) Axlar

Körde ben igår, ett "kortare" pass på ca 1h med benböj i smith, bencurl, benspark, enbenspress och vadpress. Var trött och kände mig nästan illamående, förmodligen för att jag var skittrött. Tog ingen PWO eftersom klockan var 20:15 när vi entrade gymet, och jag planerade hoppa i säng senaste 23. Men sovit har jag minsann gjort för en gångs skull. Många timmar och riktigt bra så idag kommer det förmodligen kännas bättre :) 


Fick ett samtal igår från en person som ligger mig varmt om hjärtat, det kändes väldigt bra att höras av igen efter snart ett halvår. Tänk vad lite som krävs för att göra en arbetstrött Tess på gott humör igen. Nu håller jag tummarna för den här tokens kommande tävlingsinsats, jag vet Du kommer göra ett riktigt bra jobb och banka skiten ur motståndarna :) 







HAHA drog igång webcam och tänkte att jag skulle bju' på en morgonbild på mig. Det var en god tanke tills jag såg vad som dök upp i bild, jag har oborstat hår med luggen rakt upp mot taket, "hemmahängs t-shirt" och gårdagens makeup i en omänsklig röra runt ögonen. Ser inte riktigt klok ut! Men fick mig själv ett gott skratt i alla fall. Så nej, ni får vänta med något dylikt ;)

Visst hejar vi på samma person nu då? Love <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar