lördag 4 maj 2013

Förvirring och app-förtjusning

Vilken dag är det idag? Fredag? Lördag? Onsdag? Jag har absolut ingen koll längre.
Var på dop idag så jag förmodar att det är lördag. Underbara J och T döpte andra barnet, grabben som är glad hela dagen. Väldigt mysigt och väldigt trevligt! Är seg av Tradolanet bara, fick ta igen imorse för smärtan sedan gipsbytet.

Har sedan hemkomst suttit och knappat på mobilen. Drog hem en app som tydligen ska vara bra om man vill räkna kcal, protein, kolhydrater och fett, och samtidigt vad man förbränner under träning. Har ju inte så mycket annat för mig om dagarna så jag kan väll lika gärna testa.
Gjorde näringsbehovsanalys på nätet och förde in siffrorna i appen, samt vad jag ätit hitills under dagen. Är snart uppe i mitt behov för dygnet, skrämmande XD Men planerar ju ordentlig köttbit och sallad till middag så det är lugnt, lite extra protein mår jag inte dåligt av, men har ändå fått i mig nästan 2 g protein/kg kroppsvikt det här dygnet.. redan.

Hoppas på att orka med en promenad ikväll när läkemedlet lämnat kroppen en aning. Hade helst gymat, men det är inte ens att tänka på idag.

Slänger upp lite bilder som ni kan roa er med.

Testar vidare på Instagram. 


Proteinpannkakor! 82g protein, 73g kolhydrater och 18g fett, totalt 8st.
Laddningen räcker till några mellanmål :)

Fixade finmiddag häromdagen. Ibland kan även jag ;)

Gos-Lotus <3


Silvertröjan på när det vankas dop!

Mina solrosor är på väg upp! JAAA jag lyckas med något! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar